تمهیدات ویژه پلیس تبریز در خصوص چهارشنبه آخرسال
تمهیدات ویژه پلیس تبریز در خصوص چهارشنبه آخرسال

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ضمن تشریح تمهیدات ویژه پلیسی این شهرستان در خصوص چهارشنبه آخرسال، گفت: خانواده‌ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال مراقب رفتار و عملکرد فرزندانشان باشند تا خدای نکرده شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آن‌ها نباشیم.

سرهنگ رمضان الله وردیان، اظهار کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آن‌ها را از بازی باچنین موادی برحذر دارند.

وی گفت: متاسفانه عده‌ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می‌شوند و هر سال در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

وی ضمن هشدار جدی به خانواده‌ها، افزود: آمارها نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

الله وردیان با بیان این‌که از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنید تا باعث بروز فجایع دلخراش و غیرقابل جبران نشود، گفت: رفت آمد و لوازم شخصی فرزندمان را به طور غیر محسوس کنترل کنیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام، ادامه داد: با انجام طرح‌های از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده در راستای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه می‌کنند، اقدامات خوب و پیشگیرانه‌ای انجام شده است.

وی گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی توسط پلیس برای چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی دستگاه قضایی برای برخورد و دستگیری افرادی که باعث برهم زدن نظم و انضباط و از همه مهمتر آسیب جانی و مالی شهروندان شوند، اقدام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، فرمانده انتظامی تبریز خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع مواد محترقه اطلاعات دارند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارد.