تداوم عملیات تملک مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب
تداوم عملیات تملک مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: عملیات تملک خیابان ۴۵ متری انقلاب بدون وقفه همچنان تداوم دارد.

موسی زارعی با بیان این خبر گفت: در راستای رفع حاشیه‌نشینی و تملک واحدهای مسکونی مخاطره‌آمیز، عملیات تملک و آزادسازی خیابان ۴۵ متری انقلاب از طرح‌های تفصیلی روان‌سازی عبور و مرور شهری به طول ۱۴۰۰ متر در دست اقدام بوده و هم‌اکنون شاهد تملک و تخریب املاک توافق شده هستیم و این امر با سرعت در حال تداوم است.
وی افزود: در این راستا، ستاد تملک و بازگشایی با هدف تسریع‌ و جریان‌سازی پرونده‌های مالکان در محدوده اجرای پروژه عملیات مسیرگشایی ۴۵ متری در منطقه تشکیل یافته و مالکان می‌توانند نسبت به تعیین تکلیف املاک و پیگیری پرونده‌های خود به این ستاد مراجعه کرده و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند و در این راستا جهت پاسخگوئی به روند پرونده‌های تشکیل یافته، دفتر تملک در مسیر اعلامی همه روزه عصر آماده ارائه خدمات است.
شهردار منطقه ۱۰ برآورد هزینه برای آزادسازی و مسیرگشایی این خیابان را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: با اتمام و بهره برداری از پروژه بازآفرینی ۴۵ متری انقلاب، علاوه بر گره‌گشایی از مشکلات انباشته شده اهالی این منطقه، زمینه برای رونق ساخت و سازها، ایجاد ارزش افزوده برای شهروندان و جلب رضایت حداکثری مردم فراهم خواهد شد.
مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب از پروژه‌های تاثیرگذار در شمال تبریز بوده و با بازگشایی این مسیر، تردد شهروندان و اهالی محل از سمت ۴۵ متری به کوثر شرقی و کوثر شرقی به ترلان دره سی و اتوبان پاسداران با سهولت انجام خواهد گرفت.