بیمارستان بهبود آبروی بخش تعاون کشور است
بیمارستان بهبود آبروی بخش تعاون کشور است

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی مجموعه شرکت تعاونی خدمات درمانی گروه پزشکی نصر ( بیمارستان بهبود ) را آبروی بخش تعاون کشور خواند.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، مسعود کردستانی در جریان بازدید از مجموعه بیمارستان بهبود تبریز افزود: یکی از نمونه های موفق تعاونی در کشور این بیمارستان است که به پشتوانه فرهنگ تعاون موفق شده است یکی از برترین و شاخص ترین مراکز درمانی کشور را در تبریز ایجاد و راه اندازی کنند.

وی با تاکید بر ویژگی های بخش تعاون تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون وظیفه ذاتی خود را بر محور حمایت از شرکت های تعاونی استوار کرده است که در این راستا بیمارستان بهبود یکی از بهترین نمونه های شرکت های تعاونی موفق کشور است.

کردستانی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش بهداشت درمان با وجود پرهزینه بودن اما آینده تاثیرگذاری دارد؛ اذعان داشت: با توجه به پیش بینی های جهانی صورت گرفته در بین کسب و کارهای مختلف یکی از تاثیرگذارترین و با نفوذترین کسب و کارها این حوزه خواهد بود.

وی ضمن دعوت از مدیران مجموعه بیمارستان بهبود تبریز به همکاری بیش از پیش با بانک توسعه تعاون تاکید کرد: این یک افتخار برای بانک توسعه تعاون است که بتواند به یک شرکت توانمند در راستا توسعه و حمایت از پرسنل اش ارایه خدمات دهد.

این گزارش می افزاید، بهمن ذیجاه مدیرعامل بیمارستان بهبود تبریز نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت های بیمارستان بهبود تبریز گفت: در حال حاضر این بیمارستان در زیربنایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع و در حوزه های مختلف درمانی و بهداشتی به مراجعان ارایه خدمات می کند.

وی ادامه داد: یک سری تجهیزات درمانی در بهبود وجود دارد که منحصربفرد است و با تلاش های فراوان خریداری و در مرکز فعال شده است.

به گفته ذیجاه در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ نفر پزشک و کادر در این مرکز فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون با توسعه های صورت گرفته روزانه بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این بیمارستان بهره مند می شوند و تعداد تخت های بیمارستانی بهبود نیز به ۱۵۰ تخت رسیده است.

وی همکاری با بانک توسعه تعاون را یکی از اهداف این مجموعه خواند و افزود: بیمارستان بهبود به واسطه تعاونی بودن از نخستین روزهای تاسیس ابتدا با صندوق تعاون و سپس با بانک توسعه تعاون همکاری های فراوانی داشته است .

مدیر عامل بیمارستان بهبود اذعان داشت: امیدواریم با تعامل و همکاری با بانک ضمن فرصت سازی برای پرسنل و کادر بیمارستان در طرح های توسعه از ظرفیت این بانک بیش از پیش بهره مند شویم.

وی با اشاره به ارزش های سازمانی در بیمارستان بهبود تاکید کرد: ارزش های سازمانی ما بر حفظ شان و کرامت انسانی، رعایت اصول ایمنی بیماران و کارکنان، بیمار محوری، بهبود مستمر کیفیت خدمات، رضایتمندی گیرندگان وارائه دهندگان خدمت، پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای، ارتقای سلامت جامعه، ارائه خدمات مبتنی بردانش روز و مشارکت و کارتیمی تاکید دارد.

این گزارش حاکی است؛ بیمارستان بهبود تبریز (گروه پزشکی نصر) به عنوان مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی با حدود بیست و پنج سال سابقه و حضور بیش از ۲۰۰ نفر از پزشکان حاذق و مجرب و اشتغال قریب به ۳۵۰ نفر کادر درمانی و پشتیبانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز فعالیت می نماید.

بیمارستان بهبود در طی مدت فعالیت خود با بهره مندی از مجرب ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص، کادر درمانی توانا، با استفاده از امکانات و تجهیزات کاملا پیشرفته پزشکی، رعایت دقیق ضوابط و مقررات و استانداردهای رایج بویژه در رابطه با اعتباربخشی و ایمنی بیمار مشغول ارائه خدمات درمانی شایسته و مطلوب به کلیه مراجعین عزیز بوده و با در اختیار داشتن یکی از کاملترین پلی کلینیک های تخصصی استان آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران محترم می باشد.

در این بیمارستان واحدهای مختلف کلینیکی و پاراکلینیکی شامل بخشهای اتاق های عمل، بستری، درمانگاه های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی به طور شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به مراجعین محترم داخل و خارج از کشور می باشند.

این گزارش می افزاید، دپارتمان بیماران بین الملل IPD؛ پلی کلینیک بیمارستان؛ درمانگاه عمومی شبانه روزی ( درمانگاه های تخصصی، فوق تخصصی و بخش های بیمارستانی) ؛ خدمات پاراکلینیک از جمله: داروخانه، آزمایشگاه تشخیص طبی، بخش تصویربرداری پزشکی، دپارتمان فوق تخصصی گوارش (اسکوپی)؛ سنگ شکنی برون اندامی و فیزیوتراپی از جمله بخش های بیمارستان بهبود به شمار می رود.