رهبری و خانواده هدف اصلی دشمن در جنگ شناختی و ادراکی
رهبری و خانواده هدف اصلی دشمن در جنگ شناختی و ادراکی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- جانشین اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید فکوری با بیان اینکه رهبری و خانواده به عنوان نقاط قوت جمهوری اسلامی، هدف اصلی دشمنان در جنگ شناختی و ادراکی است اظهار کرد: خانواده سدی آهنین و مانعی قدرتمند برای پیاده‌سازی اهداف دشمن، در جنگهای شناختی و ترکیبی است.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی سورانی جانشین و معاون معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در مراسم تبیین و بصیرت افزایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و کارکنان این یگان برگزار شد گفت: در عصر نو شکل استعمار دولت های غربی تغییر یافته و آنان تلاش می کنند بدون حضور فیزیکی و با استفاده از فضای مجازی، رسانه های جمعی، ماهواره و راه اندازی بیش از ۱۷ هزار کانال، سیاست های استعماری خود را پیش ببرند.
وی افزود: رهبری و ولایت فقیه یکی از نقاط قوت کشور جمهوری اسلامی ایران است و مخالفین ملت ایران طبق اظهاراتی که داشتند، به خوبی از این موضوع آگاهی داشته و دارند و در اغتشاشات سال گذشته نوک پیکان حملات اغتشاشگران و حامیان آن، رهبری انقلاب اسلامی بود.
امیر سرتیپ دوم سورانی با بیان اینکه اگر جایگاه رهبری نبود انقلاب اسلامی در همان سال های اولیه دچار مشکل و کشور در خطر تجزیه قرار می گرفت بیان کرد: با هدایت و سکانداری انقلاب، توسط امامین انقلاب تمام تهدیدها و بحران هایی که توسط دشمنان برنامه ریزی و به وضوح در عبارات مسئولان غربی شنیده می شد با حضور به موقع و قاطع رهبری خنثی شده است.
جانشین اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه کانون خانواده نقطه قوت مردم ایران و بر اساس دو مولفه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی شکل گرفته اظهار کرد: خانواده سدی آهنین و مانعی قدرتمندی برای جلوگیری از پیاده‌سازی اهداف دشمن، در جنگهای شناختی و ترکیبی است و به همین جهت به شدت مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در روز عید سعید فطر جمعیت کثیری در مصلای تهران و بسیاری از شهرهای کشور حضور یافتند و جلوه با شکوهی از عشق و علاقه مردم به رهبری و همچنین حاکمیت ارزشهای اسلامی در خانواده ها را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مثل کوه پشت آرمانهای نظام و انقلاب ایستاده اند.
امیر سرتیپ دوم سورانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در قدرت سخت به بازدارندگی بالایی رسیده و در این راه بارها خود را به اثبات رسانده خاطر نشان کرد: در حوزه قدرت سخت اگر تهدید اتفاق بیفتد، با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و اتخاذ یک راهبرد مناسب بی شک دشمن عقب نشینی می کند.
وی تصریح کرد: در حوزه ادراکی و شناختی دشمن از طریق فضای مجازی ورود کرده است و با استفاده از تکنیک های سیاه نمایی و تبلیغات منفی به دنبال گسست در خانواده های است لذا باید در این مورد هوشیار باشیم و نگذاریم تبلیغات دروغین دشمن خانواده های ما را از صف دین و قرآن و انقلاب جدا سازد و برای مقابله با این اقدامات همگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم.