برنامه‌ شب‌های قدر در امامزاده سیدمحمدکججانی
برنامه‌ شب‌های قدر در امامزاده سیدمحمدکججانی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیر آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) گفت: مرکز افق آستان مقدس و اداره اوقاف شهرستان تبریزناحیه۲، با اجرای ویژه برنامه‌هایی در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، زمینه را برای بهره بردن معنوی زائران و مجاوران فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: به مناسبت شب‌های قدر به مدت سه شب برنامه احیا، مناجات، سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی در آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: خادمان آستان از چند روز گذشته با شوق و شور فراوان در تلاش برای آماده‌سازی فضا برای استقبال از زائران و روزه‌داران هستند و فضای صحن مطهر برای برگزاری مراسم آماده است.

مدیر امامزاده در خصوص برنامه‌های شب نوزدهم، بیان کرد: این برنامه از اذان مغرب با افطاری روزه داران در صحن مطهر آغاز و در ادامه مراسم احیا با برنامه های متنوع فرهنگی معنوی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خلیلی ، اظهار کرد: با توجه به اینکه مراسم‌ها در این مکان از سابقه طولانی برخوردار است و با استقبال خوب روزه‌داران و شب‌زنده‌داران مؤمن قرار می‌گیرد، تا جایی که علاوه بر اهالی منطقه زائرانی از شهرستان‌های همجوار به شکل کاروانی و خانوادگی در این مکان حاضر می‌شوند و مراسم با شکوه احیا را برگزار می‌کنند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در شب‌های قدر آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز توسط قاریان ممتاز کشوری و مداح‌های برجسته در این مکان مقدس حضور پیدا می کنند.

مدیر امامزاده سیدمحمدکججانی افزود: مراسم شب‌های پرفضیلت قدر در امامزاده از ساعت ۲۳ و تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت.