برخورد جدی با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی
برخورد جدی با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در آذربایجان شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در ایام نوروز شناسایی و با آنان به صورت جدی برخورد می شود.

جبارعلی ذاکری روز دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از اجرای تورهای غیرمجاز و همچنین زیان‌های مالی به گردشگران انجام می شود.

وی با اشاره به تشدید بازدیدهای و نظارت‌ها بر واحدهای فعال گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند، شرایط و ضوابط لازم به تمامی واحدهای فعال گردشگری استان ابلاغ می شود تا طی این ایام طبق شرایط، ارائه خدمات به گردشگران انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مقرر شد تا واحدهای پذیرایی برای اجرای برنامه‌های موسیقی زنده برنامه‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد ارائه داده و دستورالعمل نحوه اجرای موسیقی را از این اداره کل دریافت کنند.

ذاکری، ادامه داد: در راستای امدادرسانی و سامان‌دهی راه های ارتباطی استان نیز باید نسبت به استقرار ۱۴ دستگاه جرثقیل در پاسگاه پلیس راه‌ها اقدام شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برای کنترل خدمات ارائه شده به صورت مستمر بازدیدهای تلفیقی در حال انجام است، این اقدامات و نظارت‌ها برای اجرای دقیق تر تشدید می شود.