با مشارکت در جشن نیکوکاری، نوروز را با همدلی جشن بگیریم
با مشارکت در جشن نیکوکاری، نوروز را با همدلی جشن بگیریم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز افزود: با مشارکت در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان، نوروز را با همدلی جشن بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، غلامعلی ملامهدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال نیز همزمان با سراسر کشور و در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشن همزمان با سراسر کشور با شعار «هر روز عیدی دیگر است» در سراسر استان آغاز شده است.

وی افزود: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با حضور در پایگاه های سراسر استان که روز هجدهم اسفند ماه در سطح استان مستقر می شوند، در این خیر کثیر مشارکت کنند تا نوروز را با همدلی جشن بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن به نیازمندان تحت حمایت اهدا خواهد شد.

ملامهدی به روش های الکترونیکی مشارکت در جشن نیکوکاری اشاره کرده و افزود: مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه‌های مستقر در سطح استان، از هم اکنون با واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ و همچنین از طریق شماره‌گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* سهمی از شادی سال نو در خانه‌های نیازمندان داشته باشند.