باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد
باشگاه تراکتور برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود ندارد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-باشگاه تراکتور تبریز در اطلاعیه ای اعلام کرد: این باشگاه هیچ برنامه ای برای جذب بازیکنان سابق خود که در فهرست مازاد تیم های فعلی خود قرار گرفته اند یا بدون تیم هستند نداشته و اخبار منتشره در این زمینه، با هدف بازارگرمی تولید و منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا از سایت این باشگاه، در این اطلاعیه که امروز یکشنبه منتشر شد، آمده است: ضمن احترام به تمام بازیکنانی که در سال‌های گذشته در باشگاه تراکتور حضور داشته و برای این تیم زحمت کشیده اند، برخی بازیکنان با انجام مصاحبه‌های مختلف، بازار گرمی کرده و بدون اینکه پیشنهادی در میان باشد، خودشان را به تراکتور دعوت کرده و در این زمینه شرط و شروط هم تعیین می‌کنند.

این در حالیست که باشگاه برنامه‌ای برای جذب آنان ندارد و هواداران به این قبیل اظهار نظرها توجه نکنند و اخبار رسمی را از سایت باشگاه و مدیریت دنبال کنند.

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور پس از آخرین بازی دور رفت مقابل صنعت نفت آبادان در تبریز که با نتیجه ۳ بر یک خاتمه یافت، به دلیل برپایی اردوی تیم ملی جهت آمادگی برای مسابقات جام ملت های آسیا، به تعطیلات رفتند قرار است امروز در تبریز جمع شوند و برای برپایی اردوی ۱۸ روزه عازم آنتالیای ترکیه شوند.

بازیکنان خارجی تیم نیز از کشورهای خود به محل اردو در ترکیه اعزام و به دیگر بازیکنان ملحق می شوند.

طبق برنامه، تراکتور در این اردوی طولانی، سه بازی تدارکاتی با تیم وایله دانمارک (تیم سعید عزت اللهی) و زسکا صوفیه بلغارستان انجام می دهد و دیدار تدارکاتی سوم نیز پس از انعقاد قرارداد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تراکتور در نخستین خرید خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی؛ “رومل سمیر کیوتو روبینسون” مهاجم باتجربه تیم ملی هندوراس را با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به عضویت خود درآورده است، این مهاجم ۳۲ ساله اهل هندوراس، گزینه مدنظر تراکتوری‌ها برای تقویت خط حملخ بود و بعد از سپری کردن تست‌های پزشکی، رسما با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به جمع پرشورها ملحق شد.

رومل کیوتو به عنوان کاپیتان تیم ملی هندوراس در مسابقات حوزه کنفدراسیون کونکاکاف، ۶۷ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن و آمار ۱۴ گل و ۶ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

تیم فوتبال تراکتور در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و در آغاز دور برگشت که پس از بازگشت تیم ملی از جام ملت های آسیا برگزار می شود در تبریز به مصاف سپاهان می رود.