بازی ۶ بر یک به نفع مس سونگون نیمه تمام ماند
بازی ۶ بر یک به نفع مس سونگون نیمه تمام ماند

تبریز- بامدادفردا- دیدار تیم‌های مس سونگون و شاهین کرمانشاه از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که با نتیجه ۶ بر یک به سود تیم مس در جریان بود نیمه تمام ماند.

دیدار این دو تیم که عصر سه شنبه در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز برگزار شد به دلیل ترک بازی از سوی بازیکنان شاهین کرمانشاه در دقایق پایانی نیمه تمام ماند تا اینکه داور مسابقه پس از ۱۵ دقیقه سوت پایان این بازی را زد.

تیم کرمانشاهی برای ماندن در رقابت های لیگ برتر به برتری و کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشت.

گل های این بازی را که تا دقایق پایانی با نتیجه ۶ بر یک به سود تیم مس سونگون در جریان بود بابک نصیری، فرهاد فخیم، مسلم اولاد قباد هر کدام یک گل و مهدی جاوید ۳ گل به ثمر رساندند و تک گل تیم شاهین کرمانشاه را حامد ایوانی به ثمر رساندند.

به گزارش بامدادفردا، تیم داوری این بازی را علی صفارها، یوسف افضلی، پیام سهرابی و بهمن غفاری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در ابتدای این بازی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها با تقدیم گل به تمثیل شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند و با بازوبند مشکی در بازی حاضر شدند.

تیم مس سونگون ورزقان با برد امروز مقابل تیم شاهین کرمانشاه ۵۹ امتیازی شد و به عنوان تیم اول به مرحله پلی آف راه یافت و نماینده کرمانشاه با ۱۹ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.