پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت درگذشت جانباز شهید تبریزی
پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت درگذشت جانباز شهید تبریزی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه در پیامی، عروج ملکوتی جانباز شهید حاج حسین همتی، از فرماندهان پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در دوران دفاع مقدس و جهادگران پیشکسوت را تسلیت گفت.

در بخشی پیام وزیر جهاد کشاورزی آمده است:

عروج ملکوتی جانباز سرافراز جهادگر “شهید دکتر حاج حسین همتی” از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد آذربایجان شرقی و رییس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی این استان که همه زندگی‌اش را در جهادی بی وقفه برای خدمت به مردم گذراند را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال بر علو درجاتش بیفزاید و روح پرفتوحش را با اولیاء الله محشور بفرماید.

پیکر شهید سرافراز حاج حسین همتی، روز جمعه ششم تیرماه، پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به خاک سپرده شد.

حاج حسین همت، جانباز ۷۰ درصد تبریزی دوران دفاع مقدس، شب گذشته به جمع یاران شهید خود پیوست.

به گزارش ایرنا، این شهید والامقام از سنگرسازان بی‌سنگر ۸ سال دفاع مقدس بود که در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، خدمات زیادی به انقلاب و اسلام کرد و به ترتیب در ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو، ۱۹ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه و در ادامه این عملیات در مورخه ۱۹ فروردین سال ۶۶ به افتخار جانبازی نایل شده بود.