امام جمعه تبریز: کمک‌های مردمی به نیازمندان نباید متوقف شود
امام جمعه تبریز: کمک‌های مردمی به نیازمندان نباید متوقف شود

تبریز- بامدادفردا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز گفت: کمک‌های مردمی به نیازمندان در شرایط کرونایی کشور نباید متوقف شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در اولین نشست ستاد هماهنگی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، افزود: این مساعدت ها که توسط مومنان در حال انجام است، تاثیر بسیار مطلوب روحی و روانی در جامعه داشته است.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان برای دست گیری از نیازمندان وارد میدان عمل شد، اظهار داشت: در این میان مجموعه سپاه و بسیج مردمی از اقشار مختلف قبل از فرمان و توصیه های رهبری، اقدامات اثرگذاری را شروع کرده بودند و پس از فرمان رهبری با انگیزه ای مضاعف در قالب رزمایش انفاق به یاری خانواده آسیب دیده می روند.

آل هاشم یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی کسب و کارها، اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه دچار آسیب جدی شده اند که با فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مردمی انفاق با محوریت مساجد باید با جدیت دنبال شود.

وی گفت: در کنار جوانان بسیجی، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و خیران در قالب پویش رحمت کمک های مومنانه را به دست اقشار بی بضاعت، نیازمند و آسیب دیده از کرونا می رسانند که این فعالیت ها نشان از عزم راسخ مردم برای کمک به نیازمندان است.

آل هاشم با تاکید بر عمل به منویات مقام معظم رهبری، افزود: در این راستا همه عناصر فعال در مساجد از جمله پایگاه های مقاومت بسیج، انجمن های اسلامی، هیات امناء و امامان جماعت با تمام توان وارد میدان عمل شده اند و به اشکال مختلف کمک رسانی به مردم را در اولویت قرار داده اند.