استقبال پرشور بیش از ۵ هزار کودک از “بچه زرنگ” در هشترود، میانه، ملکان و بستان‌آباد
استقبال پرشور بیش از ۵ هزار کودک از “بچه زرنگ” در هشترود، میانه، ملکان و بستان‌آباد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-اکران پرفروش‌ترین پویانمایی سینمایی ایران در شهرهای آذربایجان شرقی و استقبال پرشور بیش از ۵ هزار کودک از "بچه زنگ" در هشترود، میانه ، ملکان و بستان‌آباد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی،‌ اکران پویانمایی «بچه زرنگ» جدیدترین محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی حامد جعفری که از پنج مهرماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور اکران شده، در شهرستان‌های استان توسط سینما سیار ادامه دارد.

پویانمایی بچه زرنگ روز سه‌شنبه  ۲۸ آذرماه سال ۱۴۰۲ با استقرار سینما سیار در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز هشترود برای کودکان این شهر به نمایش در آمد و در ادامه در شهرهای میانه، ملکان و بستان‌آباد نیز بیش از ۵ هزار  کودک به تماشای این پویانمایی نشستند.

پویانمایی بچه زرنگ تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب داشته و رکورد پرمخاطب‌ترین پویانمایی و پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را نیز در اختیار دارد و محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.