آذربایجان شرقی باید بیشترین میزان مشارکت در انتخابات راداشته باشد
آذربایجان شرقی باید بیشترین میزان مشارکت در انتخابات راداشته باشد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان همواره در تمامی موارد پیش قدم بوده و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز بیشترین میزان مشارکت در کشور برای این استان ثبت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گفت‌وگویی اظهار کرد: انتخابات بحث تکلیف است و حتی افرادی که به مسائل مذهبی اعتقادی ندارند اما ایرانی و وطن پرست هستند نیز باید در انتخابات شرکت کنند، تاکنون هم اینگونه بوده است.

وی ادامه داد: هر زمان توطئه بیگانگان بیشتر بوده و مردم متوجه شده‌اند دشمنان می‌خواهند نفوذ کنند، مشکلات را کنار گذاشته و مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن پای کار آمده اند.

وی گفت: اکنون میزان توطئه دشمنان بالا است و تلاش می‌کنند مشارکت مردمی پایین باشد اما مردم باوجود تمامی مشکلات در انتخابات شرکت می‌کنند و در این امتحان دینی و ملی هم سربلند می‌شویم.

آل هاشم خاطرنشان کرد: آذربایجان همواره در تمامی موارد از زمان مشروطه و انقلاب پیشتاز و پیش قدم بوده است، بنابراین امیدواریم در عرصه انتخابات هم پیشگام باشد.

وی تاکید کرد: امیدواریم فردای انتخابات که آمار شرکت کنندگان را حساب می‌کنند، در میان تمامی استان‌ها، مشارکت مردم آذربایجان بالاتر باشد که این افتخاری برای ما است و این خواسته من است.