آئین‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در مراکز کانون آذربایجان شرقی
آئین‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در مراکز کانون آذربایجان شرقی

پایگاه خبری بامدادفردا- آئین‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خیمنی(ره) در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها با هدف آشنایی آینده سازان میهن اسلامی با ابعاد شخصیت حضرت امام خیمنی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت مقام معظم رهبری در قالب معرفی کتاب، قصه‌گویی، برپایی کارگاه‌های شعر و داستان و برگزاری کارگاه‌های هنری از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان به اجرا در می‌آید.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای استان آذربایجان شرقی با فضاسازی کتابخانه‌های کانون این مناسبت را گرامی می‌دارند.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همین مناسبت اقدام به انتشار فراخوان کرده و طی آن از کودکان و نوجوانان خواسته است آثار هنری و ادبی خود را در اتباط با شخصیت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به کانون استان ارسال نمایند.

از برگزیدگان این فراخوان در مراسمی ویژه قدردانی خواهد شد.