سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتور:اختلافی بین من و مدیریت باشگاه وجود ندارد
سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتور:اختلافی بین من و مدیریت باشگاه وجود ندارد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من بدون کوچکترین کدورت و ناراحتی از این تیم جدا می شوم و هیچ اختلافی بین من و مدیریت باشگاه وجود ندارد.

قربان بردیف بامداد امروز با انتشار مطلبی در فضای مجازی، از پذیرش جدایی خود از تراکتور توسط مدیران این باشگاه حبر داد و افزود: من یک درخواست همکاری از کشورم روسیه دریافت کردم و نمی توانستم آن را رد کنم، می خواهم به همه هواداران تراکتور اعلام کنم که تمامی درخواست های ما تا امروز توسط مدیریت رعایت شده و مشکلی از این بابت نداشتیم.

وی با اعلام اینکه باشگاه تراکتور جو مناسبی برای کار کردن داشت، ادامه داد: به قدری صمیمی شدیم که می توانم بگویم که یک خانواده‌ شده ایم و من برای تراکتور خودم آرزو می کنم که در مراحل بعدی موفقیت بهتری کسب کند و من به عشق‌ تراکتور و ایران در آینده به ایران سفر خواهم کرد.

بردیف اضافه کرد: من با اندوه تراکتور را ترک‌ می کنم ولی احساس می کنم که به خاطر وطنم تصمیم درستی می گیرم.

وی با عذرخواهی از هواداران تراکتور ، گفت: اینکه با این سرعت چنین اتفاقی رخ داد و نتوانستم تا آخر خدمت آنها باشم، از آنها عذر می خواهم ، اما هواداران باید این را در نظر بگیرند که موضوع مالی نیست و وقتی پیشنهادی از کشورت دریافت می کنی نمی توانی آن‌ را رد کنی؛ امیدوارم این را درک‌ کنند و به تصمیم من احترام بگذارند.

بردیف با قدردانی از زحمات مالک باشگاه تراکتور، گفت: آقای زنوزی تمامی امکانات یک باشگاه حرفه ای را در اختیار ما گذاشتند و من دوباره تاکید می کنم که هواداران مطمئن شوند هیچ ناراحتی و کمبودی وجود نداشت و جدایی من هم همیشگی نیست، ما مثل دو تا دوست هستیم که برای مدت کوتاهی ممکن است دور از هم باشند.

وی زنوزی را عاشق فوتبال، هواداران و تراکتور معرفی کرد که دغدغه اش گسترش فوتبال پایه است و رابطه خود با زنوزی را برادرانه‌ توصیف کرد.

برخی منابع اعلام کرده اند، ارطغول ساغلام که پیشتر در دو نوبت سرمربی تراکتور شده است، در محل اردوی این تیم در آنتالیا حاضر شده و با سران باشگاه برای حضور در تراکتور به توافق رسیده است.

مقصد بعدی بردیف در لیگ روسیه تیم سوچی است.