۲۲ مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس با کمپرسی در آزادراه تبریز – زنجان
۲۲ مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس با کمپرسی در آزادراه تبریز – زنجان

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-برخورد یک دستگاه اتوبوس با کمپرسی در آزادراه تبریز - زنجان در محدوده شهرستان هشترود ۲۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، این حادثه ساعت ۵.۲۵ صبح امروز چهارشنبه در کیلومتر ۱۱۵ آزادراه پیامبر اعظم (تبریز-زنجان) رخ داد.

طبق گزارش دریافتی از سامانه مدیریت حوادث و سوانح (EOC) هلال احمر، اتوبوس حادثه دیده ۲۸ نفر و کمپرسی یک سرنشین داشت که ۲۲ نفر از مسافران اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

هشت نفر از مصدومان توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر چاراویماق و هشترود به بیمارستان امام حسین ع هشترود اعزام و دیگر مصدومان نیز از طریق اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان ها منتقل شدند.

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در باره این تصادف به ایرنا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال یافتند و حال عمومی مصدومان مساعد است.

آزادراه تبریز – زنجان که با عنوان آزادراه پیامبر اعظم(ص) نامگذاری شده، قسمتی از آزادراه تهران – قزوین – زنجان – تبریز – بازرگان و بخشی از راه ابریشم به شمار می رود که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۷۵ آغاز شده است.

این آزادراه که نخستین آزادراه کوهستانی است ۲۸۵ کیلومتر طول دارد و در مواقع بارانی و برفی، حوادث رانندگی در آن بیشتر می شود.