۱۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در کشور فعالیت می کنند
۱۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در کشور فعالیت می کنند

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان فعالیت خود را با ۴۰ گروه جهادی خودجوش در مناطق محروم شروع کرد و اکنون به ۱۲ هزار و ۸۰۰ گروه فعال جهادی رسیده است.

محمد زهرایی جمعه شب در تبریز از برنامه ریزی برای تشکیل ۲۱ هزار گروه جهادی برای محرومیت زدایی در کشور خبر داد و  گفت: ساماندهی و تخصصی شدن گروه‌های جهادی و گسترش گفتمان آن در اقشار مختلف جامعه از برنامه‌های اصلی این نهاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی از طرحهای مسکن محرومان، تامین زیرساخت‌های اشتغال و امنیت غذایی به عنوان اقدامات دیگر بسیج سازندگی نام برد و گفت: در هریک از این طرح های اجرایی یک نهاد حاکمیتی در کنار بسیج سازندگی به فعالیت مشغول بوده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته سازمان بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده ایران اسلامی ۳۵ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی گفت: کار ما تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب و افراد مومن انقلابی است و گروه های خدمت رسانی محله محور نیز در هر محله ای که هستند می توانند در کارهای کوچک و در مقیاس محله  خدمت رسانی کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه به تشکیل گروههای واکنش سریع در مقابل بلایای طبیعی نیاز داریم افزود: با تشکیل این گروهها خدمت رسانی بهتر و منظم تر انجام می شود.