۱۰ میلیارد ریال برای احداث ندامتگاه مرند هزینه می‌شود
۱۰ میلیارد ریال برای احداث ندامتگاه مرند هزینه می‌شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-رییس اداره اجرای طرح‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای احداث اسکلت بتنی و سفت کاری ندامتگاه مرند هزینه می‌شود.

جعفر فغفوری روز سه شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این طرح با زیربنای بیش از ۲ هزار و ۵۴۰ مترمربع در قالب ۹ بلوک اجرا می شود، افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۸ توسط اداره کل راه و شهرسازی شروع شده است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی سه بلوک از ۹ بلوک این طرح با زیربنای ۵۷۰ متر در سال ۹۸ شروع شده و اسکلت و سفت کاری آن ها در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است.

رییس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: با تخصیص بقیه اعتبار این طرح، ۶ بلوک دیگر آن در اواخر سال ۱۳۹۹ به پیمانکار واگذار شده و عملیات اجرایی آن ها از فروردین امسال آغاز شده است.

فغفوری، ادامه داد: در زمان کنونی پیشرفت فیزیکی ۶ بلوک این پروژه حدود ۱۵ درصد بوده و عملیات خاکبرداری آن به اتمام رسیده و در حال اجرای فونداسیون است.

وی یادآوری کرد: این پروژه شامل یک سوله برای بهره برداری به عنوان سالن ورزشی بوده و امید است با تامین اعتبار لازم در سال جاری پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.