کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو
کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-فرمانده انتظامی اسکو گفت: سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «ستار داداشی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان شیشه در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

وی اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد افیونی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بازرسی از یک دستگاه خودرو، مواد مخدر مذکور از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی اسکو گفت: مواد مخدر کشف شده از این خودرو به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضای تحویل شدند.

سرهنگ داداشی، با بیان اینکه پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود، ادامه داد: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.