کسب رتبه نخست امور ارتباطات منطقه ۷ در مجموع آیتم های ارزیابی
کسب رتبه نخست امور ارتباطات منطقه ۷ در مجموع آیتم های ارزیابی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- نتایج ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در قالب ۵ محور اصلی، اعلام شد که در مجموع محورهای ارزیابی مناطق،سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز اموراتباطات شهرداری منطقه 7 تبریز رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام کرده است.
عملکرد مناطق و سازمان ها در گرو انعکاس دقیق و ارتباط مستمر امور ارتباطات با شهروندان است و شهرداری تبریز به واسطه تنوع خدماتی که ارائه می‌کند نقش موثری در رضایتمندی عمومی دارد.
امور ارتباطات منطقه ۷ رتبه اول را در تولید اخبار و همکاری مستمر امور ارتباطات مناطق و سازمان ها با پایگاه خبری شهریار که یکی از آیتم های این ارزیابی بود، را کسب کرد.
همچنین امور ارتباطات منطقه ۷ رتبه اول را در پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندانرا که یکی دیگر از محورهای اصلی این ارزیابی بود را کسب کرد.
در زمینه همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم امور ارتباطات منطقه ۷ رتبه دومو در زمینهتولید کلیپ و گزارشتصویری و انتشار آن در فضای مجازی، رتبه سوم را کسب کرده است.
گفتنی است، طبق تاکید شهردار تبریز پاسخگویی سریع به مطالبات شهروندان، تعامل با رسانه و تهیه کلیپ و گزارش های تصویری از عملکرد مجموعه از مهمترین رسالت امور ارتباطات شهرداری تبریز است که بر این اساس در نیمه دوم سال نیز ارزیابی عملکرد تداوم خواهد داشت.