پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرند
پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرند

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: امسال پروژه هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت تامین و تخصیص اعتبار قرار خواهند گرفت.

حیدر فتح زاده روز پنجشنبه در گفت‌ و گویی اظهار کرد: سمت و سوی بودجه‌ریزی، اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت بوده و با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی، قرار است در سال جاری هر ماه در شهرستان های استان پروژه هایی در حوزه های مختلف شامل آب، راه، ورزش، مدارس و کشاورزی افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم خاتمه و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام است و در استان نیز این سیاست به جد دنبال می شود و در همین راستا، تا حد امکان از آغاز طرح یا پروژه جدید جلوگیری خواهد شد.

فتح‌زاده بیان کرد: هماهنگی‌های لازم از طریق شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به عمل خواهد آمد تا این هدف و اولویت، به نحو مطلوبی در استان محقق شود.

بنا به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، حدود ۳۸۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که با وضع فعلی محدودیت منابع مالی، برای اتمام این پروژه ها زمان زیادی لازم است.