پاسخگویی به نیازهای مردم باید هدفمند و مبتنی بر درخواست آنها باشد
- شناسه خبر: 15787
- تاریخ و زمان ارسال: 16 خرداد 1402 - 06:48
- نویسنده: bf_admin

عابدین خرّم، از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آمادهسازی این مرکز برای پاسخگویی به تماسهای مردم با تلفن ۱۱۱ و ثبت و پیگیری نامههای مردمی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.
وی در این بازدید گفت: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی اینگونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده میشود قانعکننده باشد.
به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: پاسخگویی به مردم از اولویتهای رئیس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف و هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد