وقوع سیل در اهر پنج نفر را مصدوم کرد
وقوع سیل در اهر پنج نفر را مصدوم کرد

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش شدید باران طی روز گذشته در منطقه ارسباران، گفت: در اثر جاری شدن سیل در اهر پنج نفر در این شهرستان مصدوم شدند.

«محمدباقر هنربر» روز چهارشنبه در گفت‌ و گویی با بیان اینکه وقوع سیل در شهرستان های اهر، کلیبر و ورزقان تلفات جانی نداشت، افزود: مصدومان شب گذشته به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند و حال عمومی آن ها هم اکنون خوب است.

وی اظهار کرد: به محض اطلاع از بروز سیل تیم‌های امدادی هلال احمر به مناطق سیل‌ زده اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به سیل زدگان و خودروهای گرفتار در سیل کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: جاری شدن سیل موجب بروز خسارت به مزارع و باغات و جاده های این شهرستان ها و آبگرفتگی معابر و بروز خسارت به منازل روستایی واقع در مسیل شد.
هنربر، با بیان اینکه در این حادثه تعدادی از خودروها و واحدهای دامداری نیز دچار خسارت شده است، ادامه داد: جزئیات بیشتر و دقیق تر خسارت ناشی از وقوع سیل از سوی کارشناسان در حال بررسی و ارزیابی است.
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی هم گفت: امدادگران به ۳۰ خانوار حادثه‌دیده امدادرسانی کردند و سرنشینان یک خودروی گرفتار در سیل را نیز نجات دادند.

حمید منجم اعلام کرد: تیم‌های امدادی اعزامی در برخی روستاها از جمله آذغان، قلندر، کاسانا و ساری لار در حال امدادرسانی هستند