وضعیت هندبال آذربایجان شرقی خوب نیست
وضعیت هندبال آذربایجان شرقی خوب نیست

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا-رئیس فدراسیون هندبال گفت: حال و وضعیت هندبال آذربایجان شرقی چند سالی است که خوب نبوده و این استان با روزهای درخشان خود فاصله گرفته است.

علیرضا پاکدل روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان شرقی اظهار کرد: این استان در لیگ های کشوری هیچ تیمی ندارد و این برای این استان و فدراسیون خوب نیست که امیدوارم با انتخاب رئیس جدید و بکارگیری نیروهای جدید، شاهد رونق این رشته ورزشی در این استان باشیم.

وی به انتخاب یوسف قوام لاله به عنوان رئیس جدید هیات هندبال استان اشاره کرد و گفت: این آرا نشان دهنده اعتماد مجمع به وی بود و رئیس جدید باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان بکار گیرد.
پاکدل اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی همواره بازیکنان بزرگی به هندبال کشور معرفی کرده و بازیکنان بزرگی از این استان در سطح ملی درخشیده اند و کمتر استانی این ظرفیت ها را داشته است که امیدوارم با رئیس و تیم جدید، دوباره شاهد آن روزهای درخشان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع با اشاره به وضعیت این رشته در استان گفت: متاسفانه هندبال آذربایجان شرقی در حد و اندازه نام استان نبوده و با روزهای درخشان خود فاصله گرفته است که امیدوارم با انتخاب رئیس جدید این رشته در استان سر و سامان بگیرد.
حبیب ستوده نژاد ادامه داد: از رئیس جدید انتظار داریم تمام شهرستان ها را فعال کند تا شاهد پویایی و فعال شدن هیات استان باشیم.
وی گفت: امیدوارم تلاش های تیم جدید به حضور تیمی از استان در رقابت های لیگ کشوری ختم شود.

در این مجمع یوسف قوام لاله با کسب ۱۹ رای از ۱۹ رای ماخوزه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات هندبال آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در پایان این مجمع رئیس فدراسیون هندبال از مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرستان اسبق هیات و مربی هندبال استان با اهدای لوح تقدیر کرد.