“وحید بیاتلو “سرمربی جدید ماشین سازی تبریز شد
“وحید بیاتلو “سرمربی جدید ماشین سازی تبریز شد

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا- مالک باشگاه ماشین سازی تبریز، "وحید بیاتلو " را به عنوان سرمربی جدید این تیم برای لیگ برتر فصل آینده انتخاب کرد.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تایید خبر فوق، افزود: این انتخاب از سوی مالک و مدیریت و نظر هیات مدیره باشگاه صورت گرفته است و طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی وارد بازار نقل و انتقالات فوتبال خواهیم شد.

سیدمحمد علوی با بیان اینکه شناخت چندانی از سرمربی جدید ماشین سازی ندارد، افزود: تاکنون از نزدیک با این مربی کار نکرده ام، اما فصل گذشته در تیم ۹۰ ارومیه نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و قابلیت های خود را در فوتبال کشور نشان داده است.

وی اظهار داشت: تمامی اتفاقات و هر گونه استخدام مربی، بازیکن و سایر موارد توسط باشگاه ماشین سازی و در حیطه مدیریت آن به انجام می رسد و برای جذب بازیکن نیز با نظر سرمربی و مدیریت اقدام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا ، وحید بیاتلو با  ۳۲ سال سن دارای اصالتی آذربایجانی از  شهر زنجان است که فصل گذشته در تیم نود ارومیه موفق ظاهر شد و تا هفته های پایانی از تیم های مدعی صعود بود که در پایان این رقابت ها را با رتبه هفتمی به پایان رساند.

این مربی جوان دارای مدرک مربیگری A آسیا است.