وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا
وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا

تبریز- بامدادفردا-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که وحدت و همدلی در همه جای استان برای ریشه‌کن کردن کرونا، گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در نشست هم‌اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، با قدردانی از مدافعان سلامت و مسئولان عضو ستاد مقابله با کرونا، گفت: از اوایل فروردین امسال، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و پویش رحمت برای کمک به نیازمندان در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: علاوه بر این، ۲۵ هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و هشت هزار بسته از طریق پویش رحمت توزیع شده و همچنین پنج هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، امروز مساجد استان به محل تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا در مساجد و حسینیه‌ها رقم خورده است.

وی گفت: روحانیون و طلاب نیز در انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند که این تلاش‌ها در سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مورد توجه و لطف ایشان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین با تأکید بر این‌که وحدت و همدلی برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در همه جای استان در جریان است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد رفع این بلا از سر ایران اسلامی، جهان اسلام و جهان بشریت باشیم.