والیبال، عشق من است
والیبال، عشق من است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- دختر نوجوان تبریزی، والیبالیست نوجوانی است که به تیم ملی والیبال زیر ۱۶ ساله ها دعوت شده و در جمع ۲۱ نفر اردونشینان در مرحله جدید تمرینات حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، به نقل از روابط عمومی هیات والیبال استان آذربایجان شرقی، دختر نوجوان تبریزی، والیبالیست نوجوانی است که به تیم ملی والیبال زیر ۱۶ ساله ها دعوت شده و در جمع ۲۱ نفر اردونشینان در مرحله جدید تمرینات حضور خواهد داشت. به بهانه دعوت مجدد ، گفتگوی کوتاهی با او انجام داده ایم.

هستی واحدی متولد ۱۳۸۷ که در یک خانواده والیبالی بزرگ شده و زیر نظر مادرش سهیلا مهتری که از مربی والیبال است تمرین و تربیت یافته است.

این بازیکن ملی درباره دوران کودکی خود گفت: از کودکی در خانواده صحبت از والیبال بود و با مادرم در تمرینات رعد مهتری حاضر می شدم و در سالن با توپ بازی می کردم که بعدها با اعضای تیم تمرین می کردم و همین سبب شد والیبال جز لاینفک زندگی ام باشد و من عاشق والیبال هستم.

واحدی در توضیح اینکه در چه تیم هایی بازی کرده است اظهار داشت: عضو تیم پرواز بودم که در لیگ یک شرکت داشت و در تیم کرمانشاه در پست پاسور بازی کرده ام اما در مسابقات لیگ ایلخچی عضو تیم رعد مهتری بودم که مادرم مربی تیم بود و به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم.

وی در خصوص پست تخصصی خود گفت: پست تخصصی من پاسور است و بخاطر تکمیل مهارتهای این پست از مهرماه سال گذشته، هر هفته چهارشنبه راهی تهران می شدم تا در تمرینات خانم شعبانیان مربی تیم ملی نوجوانان شرکت کنم و عصر جمعه برمیگشتم. حتی مطالعه دروس مدرسه را در مسیر رفت و برگشت انجام می دادم و شیرینی کسب تجربه و مهارت، انگیزه مضاعفی بود تا خسته نشوم و بقیه امورات زندگی ام را با انرژی بیشتری دنبال کنم.

واحدی با بیان اینکه نظم عامل موفقیت است افزود: این عامل را از مربیانم خانم شعبانیان، آقای ارسلان درگاهی و مادرم آموختم و مدیون این بزرگواران هستم همچنین تغذیه و استراحت کافی هم لازمه زندگی ورزشکار حرفه ای است و توصیه ام به همسن و سالانم اینست که در هرکاری برنامه و هدف داشته باشند تا منحرف نشوند.

واحدی با اشاره به لذت و سختی تمرینات در اردوی تیم ملی بیان کرد: تمرینات زیر نظر کادر فنی و با برنامه ریزی کامل انجام می شود و در دو وعده صبح و عصر تمرینات بدنسازی و توپی را هر روز با طراحی تخصصی و برنامه ریزی دقیق تمرین انجام می دهیم .
وی ادامه داد: مسابقات والیبال زیر ۱۶سال دختران آسیا، از دهم تا هفدهم تیر، به میزبانی کشور چین برگزار می شود که با تیم های ژاپن و استرالیا همگروه هستیم.
برای این بازیکن ارزنده و آینده دار آرزوی موفقیت می کنیم