هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است
هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- معاون فرهنگی و رسانه ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

«حسن گلی» روز دوشنبه در جلسه کمیته تبلیغات هفته دولت اظهار کرد: تشکیل کمیته تبلیغات هفته دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیانگر این مطلب مهم است که اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت باید با بهره گیری از قالب‌های مختلف هنری صورت گیرد و برای تحقق این مهم برقراری ارتباط بین روابط عمومی ادارات و سازمان‌های دولتی با انجمن هنری و هنرمندان یک ضرورت است.

وی با اشاره به شعار و منش مردمی سازی دولت سیزدهم گفت: لازم است برنامه افتتاح طرح های ایام هفته دولت با حضور مردم و تشکل های مردمی برگزار شود.
گلی با بیان اینکه روابط عمومی ها بخشی از نظام تبلیغ کشور هستند، افزود: صدا و سیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات مکتوبات و بیلبوردهای شهری از جمله مهمترین ظرفیت های رسانه ای هستند که دستگاه های دولتی می توانند برای انعکاس و تبیین دستاوردهای خود از آنها بهره مند شوند.
وی با تشریح الزامات اطلاع رسانی موثر خدمات و دستاوردهای دولت اظهار کرد: باید دستاوردهای متعدد دولت را به صورت ملموس و عینی برای مردم منعکس و در عین حال از توجیه غیرمنطقی مشکلات پرهیز کنیم.
وی برگزاری نمایشگاه تبیین عینی خدمات و دستاوردهای دستگاه های دولتی و شرکت های دانش بنیان در مجامع عمومی و محل های پر رفت و آمد را گامی موثر در راستای آشنایی مردم با عملکرد دستگاه های دولتی دانست و تاکید کرد: نتیجه اقدامات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد که در این راستا مدیریت برخی چالش‌ها و مشکلات موجود از اهمیت زیادی برخوردار است.
گلی ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی بین روابط عمومی دستگاه های دولتی از فعالیت اتاق خبر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام هفته دولت خبر داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان روابط عمومی ها به کیفیت برگزاری نشست های خبری مدیران کل و رؤسای سازمان‌های دولتی شد.

دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.