مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور به آذربایجان شرقی رسید
مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور به آذربایجان شرقی رسید

تبریز-پایگاه خبری بامدادفردا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مقام سوم چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به آذربایجان شرقی رسید.

حبیب ستوده نژاد در گفتگویی افزود: در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در ۲ بخش دختران و پسران در مجموع ۹۴۶ مدال طلا در این مسابقات توزیع شد و استان‌های تهران، فارس و آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان آذربایجان شرقی عنوان کرد: آذربایجان شرقی برای نخستین بار توانست با کسب ۲۳ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۲۲ برنز برای نخستین بار مقام سوم رقابت‌ها را بدست آورد.

ستوده نژاد همچنین اذعان داشت: استان آذربایجان شرقی برترین میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور معرفی شد.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر و مریم کاظمی‌پور معاونین وزیر ورزش و جوانان، علیرضا فخاری استاندار تهران و تعدادی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران نوجوان شرکت کننده، در هتل المپیک تهران حضور برگزار شد.

گفتنی است، در این مسابقات ۸۳۹۹ ورزشکار دختر و پسر و بیش از ۲ هزار نفر تحت عنوان مربی و سرپرست و بیش از ۳ هزار نفر داور و کادر اجرایی در این رویداد حضور داشتند که در پایان رقابت‌ها استان‌های تهران، فارس، آذربایجان شرقی، البرز و مازندران مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.