مس سونگون یک امتیاز تا پنجمین قهرمانی
مس سونگون یک امتیاز تا پنجمین قهرمانی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های این فصل، در تبریز به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود و برای کسب قهرمانی تنها به یک امتیاز از این بازی حساس نیاز دارد.

نارنجی پوشان لیگ برتر فوتسال در ۲ هفته مانده به پایان رقابت های بیست و چهارمین دوره با ۶ امتیاز اختلاف از تیم دوم در صدر هستند در این دو هفته پایانی به ترتیب در هفته بیست و پنجم با گیتی پسند در تبریز و در هفته بیست و ششم با سن ایچ در ساوه دیدار خواهند کرد و برای رسیدن به پنجمین قهرمانی تیمی، به یک امتیاز از این ۲ بازی نیاز دارند.

شاگردان اسماعیل تقی پور که تا هفته بیست و سوم با رقیبان خود ۹ امتیاز فاصله ایجاد کرده بودند در این هفته با شکست خانگی دور از انتظار مقابل کراپ الوند، قهرمانی خود را به تاخیر انداختند و اگر در بازی هفته گذشته با آنا صنعت قم به برتری نمی رسیدند قهرمانی شان کمی سخت تر می شد که خوشبختانه اینگونه نشد و این تیم با برتری در بازی هفته قبل، فاصله ۶ امتیازی خود با گیتی پسند را حفظ کرد.
مس سونگون در بازی این هفته مقابل حریف دیرینه خود با دو هدف تلافی شکست دور رفت و رسیدن به قهرمانی صف آرایی می کند، این تیم در دور رفت مقابل گیتی پسند با نتیجه هفت بر سه بازنده شد و در این بازی برای جبران این شکست به میدان می رود تا قهرمانی خود را کامل تر کند.

این تیم علاوه بر گیتی پسند، در این فصل مقابل گهر زمین سیرجان و کراپ الوند نیز متحمل شکست شده که در بازی برگشت مقابل گهر زمین و در بازی رفت مقابل کراپ آنها را شکست داد و تنها تیم اصفهانی است که مقابل شاگردان تقی پور نباخته و شاید این هفته این اتفاق رقم بخورد.
تیم فوتسال مس سونگون دارنده عنوان بهترین تیم باشگاهی، در ۲۳ دوره قبلی این رقابت ها، چهار بار قهرمان شده و جالب آنکه هر چهار قهرمانی پشت سر هم بوده و این تیم در بین فصل ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ جام قهرمانی را بالای سر برده و در فصل گذشته نیز با اندکی اختلاف این جایگاه را به گیتی پسند داد و از پنجمین قهرمانی (گلات) بازماند.

این تیم ۲ عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی نیز در کارنامه دارد و بهترین تیم باشگاهی و دارنده بیشترین عنوان قهرمانی در بین سایر باشگاه هاست، مسی ها همچنین عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیایی را نیز در کارنامه دارند اما حضورش در جام باشگاه های جهان موفقیت آمیز نبود و در دور اول از رقابت ها حذب شد.