مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:علاج کشور در نوآوری است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:علاج کشور در نوآوری است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر استفاده از فناوری‌های روز در تولید و صنعت، گفت: علاج کشور در نوآوری است.

حسین فتحی روز شنبه در بازدید از شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی با بیان نقش مهم محصولات لبنی در ایجاد زنجیره ارزش در جامعه اظهار کرد: شرکت های تولیدی محصولات لبنیاتی در سلامت جامعه نقش اساسی ایفا نموده و در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مشاغل پائین دستی در اقتصاد کلان و خرد از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

فتحی با اشاره به ضرورت نوآوری در تولید محصولات لبنی گفت: چرخه عمر کسب و کارها و محصولی که تولید می شود، برای رسیدن به اوج بلوغ در بازار یا سود، زمانی اتفاق می افتد که به نوآوری برسد، در غیر این صورت به نقطه سر به سر و موجب افول و مرگ محصول منجر خواهد شود و اگر به نوآوری برسد با ایجاد ارزش در جامعه از نظر اقتصادی، مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی با بیان مولفه های مهم نوآوری و بازار افزود: باید مهارت افزایی برای تولید محصول معطوف به بازار،نوآوری در محصول و کیفیت بسته بندی ،نوآوری در فرایندها و نوآوری در مدیریت و فرهنگ سازمانی را نهادینه کرده و ارتقا دهیم.

سرپرست شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اقدامات این شرکت، از تولید محصولات جدید توسط این شرکت خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی عملیاتی، هدف گذاری برای تولید محصولات جدید در دستور کار شرکت قرار گرفته و ماه های آتی شاهد نوآوری در محصولات تولیدی در این شرکت خواهیم بود.

احد فلاح از اجرای طرح بازارگردی با هدف بررسی بازار و نیاز بازار و مشتریان و بازخورد محصولات تولیدی و توزیعی در قالب ۱۵ تیم خبر داد و گفت: با همت و تلاش تمامی بخش ها شاهد موفقیت های بالای شرکت پگاه آذر بایجان شرقی در ا رزیابی شرکت های  برتر پگاه در سطح کشور هستیم.