محکومیت رژیم اشغالگر قدس در شهرهای کم‌خطر آذربایجان‌شرقی
محکومیت رژیم اشغالگر قدس در شهرهای کم‌خطر آذربایجان‌شرقی

تبریز- بامدادفردا-مردم روزه‌دار آذربایجان‌شرقی در شهرهای کم‌خطر از نظر شیوع کرونا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در مساجد با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با آرمان‌های فلسطین تجدید میثاق کردند.

به گزارش بامدادفردا، مردم انقلابی آذربایجان شرقی در شهرهای کم خطر به لحاظ آلودگی ویروس کرونا، در روز جهانی قدس، در میعادگاه‌های نماز جمعه حاضر و پس از اقامه نماز جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

شهرهای ملکان، هادی شهر و عجب شیر امروز شاهد فریاد مردم در محکومیت جنایات صهیونیست ها در سررزمین های اشغالی بودند و ساکنان این شهرها با حضور خود در مساجد و مصلی ها نشان دادند که برگزاری آیین های جهانی روز قدس تعطیل بردار نیست.

آنان با در دست داشتن پوسترهای کاغذی حاوی تصاویری از بیت المقدس و شعارهایی با مضمون محکومیت رژیم صهیونیستی، با آرمان های قدس و مردم مظلوم فلسطین تجدید میثاق کردند.

امروز همچنین یکی از بزرگ‌ترین پرچم‌های فلسطین به طول ۲۰۰ متر، امروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، در محل دایمی برگزاری راهپیمایی این رویداد در تبریز به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایرنا، پرچم ۲۰۰ متری فلسطین در قالب زنجیره انسانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حدفاصل سه راهی مصلی به سمت میدان ساعت تبریز در خیابان امام گشوده شد.

در حاشیه این برنامه همچنین پرچم رژیم صهیونیستی توسط مردم به آتش کشیده شد.

کاربران فضای مجازی در آذربایجان شرقی نیز با استفاده از ظرفیت این فضا و با پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب و امام راحل در خصوص ضرورت نابودی غده سرطانی و ویروس خطرناک صهیونیسم نفرت و انزجار خود را از صهیونیزم نشان دادند.