محدودیت‌های جدید کرونایی در تبریز از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان اعمال می شود
محدودیت‌های جدید کرونایی در تبریز از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان اعمال می شود

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مرکز استان خبر داد.

 علیار راستگو اظهار داشت: این محدودیت‌ها با هدف کاهش زنجیره ابتلای بیماری و همزمان با سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه سال‌جاری در تبریز آغاز می‌شود.

 وی به مهم‌ترین مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیمات این جلسه، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی “یک” همچون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتئینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه‌روز، ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز صرفاً به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه محدودیت‌های پیشین ستاد مقابله با کرونا در استان همچنان پابرجاست، افزود: محدودیت‌های جدید تا ۲۰ آذر به‌مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

راستگو همچنین یادآور شد: اتحادیه‌های مربوط، مجامع صنفی و اداره اماکن با متخلفان طبق قانون برخورد و متناسب با مورد مجازات جریمه یا پلمب واحد را برای آنان اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا فردا صبح برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد و در صورت تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید در مرکز استان، شامل تعدادی از شهرستان‌های بزرگ نیز خواهد شد.