فرماندار جدید شهرستان بستان آباد معرفی شد
فرماندار جدید شهرستان بستان آباد معرفی شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان بستان‌آباد، یدالله اللهیاری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

الهیاری در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان بستان آباد در حوزه کشاورزی و صنعتی و گردشگری و موقعیت خاص جغرافیایی در استان گفت: این شهرستان می تواند سرریز سرمایه گذاری استان باشد.

وی با بیان اینکه شناخت کافی از شهرستان بستان آباد دارد، افزود: تلاش خواهم کرد با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان بستر توسعه و پیشرفت در شهرستان را فراهم کنم.

الهیاری متولد ۱۳۴۶ در شهرستان شاهین‌دژ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است که در کارنامه اجرایی وی سمت‌های مختلفی همچون فرماندار آذرشهر و کارشناس حقوقی فرمانداری شاهین‌دژ، کارشناس پژوهشی و معاون امور فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی  و ریاست شعبه حقوقی دادگستری تبریز دیده می‌شود.

وی پیش از این نیز به مدت چهار سال فرماندار آذرشهر بوده است.

زاهد محمودی فرماندار آذرشهر شد

امروز همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان آذرشهر، با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، زاهد محمودی را به عنوان فرماندار جدید آذرشهر معرفی کرد.

زاهد محمودی، متولد سال ۱۳۵۲ در شهرستان خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است که قبلا بخشداری بخش‌های خداآفرین و مرکزی جلفا را بر عهده داشته و همچنین در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به مدت چهار سال فرماندار جلفا و از سال ۹۷ نیز فرماندار اهر بوده است.