فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم»
فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم»

تبریز- بامدادفردا-مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: فراخوان هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامتم» با هدف تجلیل از فرزندان کادر درمانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منتشر شد.

علی بینش روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این فراخوان هنری و ادبی به منظور جمع‌آوری خاطرات فرزندان کادر درمانی آذربایجان شرقی از دوران حضور شبانه‌روزی والدین خود در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از کودکان و نوجوانان کادر درمانی و انتشار کتابچه خاطرات برگزیده و منتخب آنان از این ایام، از جمله اهداف انتشار این فراخوان است.

بینش گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز این برنامه فرهنگی را برگزار می‌کند که طی آن فرزندان کادر درمانی استان در قالب نقاشی، خاطره‌نویسی و تک جملات ادبی به ارائه خاطرات و ایده‌های خود در باره دوران مبارزه با بیماری کرونا و نقش والدین خود در این دوران می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۷۷۵۹۷۴۷۴ و یا به آدرس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی (چهارراه لاله- بلوار ۱۲فروردین) ارسال کنند.