فراخوان شعر ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی منتشر شد
فراخوان شعر ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی منتشر شد

تبریز- وایگاه خبری بامدادفردا- رئیس ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی از انتشار فراخوان شعری در راستای تجلیل و تکریم مقام ثقة الاسلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، حجت الاسلام الیاس ابراهیمی ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد: در راستای تجلیل و تکریم مقام ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی که در کنار علم و مبارزه شخصیتی ادیب بود فراخوان ملی شعری به همین منناسبت منتشر شد.
وی با اشاره به محورهای این فراخوان بیان کرد: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی شهادت ثقه الاسلام، تجدد و سنت گرایی در نگاه این شهید بزرگوار،نقش تبیینی و روشنگری ثقه الاسلام در دوران مبارزاتی، وحدت ملی در اندیشه این ادیب شهید و استبکبار ستیزی و مبارزات این عالم شهید از جمله موضوعات این فراخوان است
حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: شاعران علاقه مند از سراسر کشور تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری می توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۳۶۵۵۳۵۰۳۳ در شبکه های اجتماعی و مجازی و از طریق ایمیل به آدرس setadQshahidkhiyabani.com به ستادبزرگداشت ارسال نمایند.
وی با اشاره به ابعاد علمی و ادبی ثقةالاسلام تبریزی افزود: این شهید بزرگوار شاعر و ادیبی توانمند بود و آثار ارزشمند ی را در این زمینه از خود به یادگار گذاشته است.
همزمان با همایش ملی نکو داشت ثقة الاسلام شهید میرزا علی آقا تبرریزی آثار برگزيده در آیینی ویژه قرائت و از صاحبان این آثار تجلیل خواهد شد.