فراخوان جذب و پذیرش طرح‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
فراخوان جذب و پذیرش طرح‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامداد فردا - سرپرست معاونت پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان جذب و پذیرش طرح‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر با همکاری پارک علم و فناوری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، توحید لطفی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: سازمان جهاددانشگاهی استان در نظر دارد تا طی فراخوان فوق، از طرح‌های فناورانه در حوزه انرژی و در سطح بلوغ فناوری ۷و۸ جهت تجاری سازی محصول دانش بنیان خود حمایت کند.

وی افزود: خدمات و حمایت‌های قابل ارائه پس از ارزیابی شرکت‌ها و طرح‌های فناور در این رویداد شامل تامین فضای اداری و استقرار و پشتیبانی عمومی، آموزش‌ها و مشاوره‌های توسعه کسب و کار، خدمات کارگاهی و تخصصی، توسعه بازار و شبکه سازی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، مشارکت و سرمایه گذاری در طرح‌ها و کمک به ثبت اختراع می‌شود.

وی گفت: از جمله معیارهای پذیرش طرح‌های فناور در این رویداد، ارائه طرح مبتنی بر فناوری، وجود تیم کاری متخصص و باتجربه در مورد موضوع طرح، ارائه MVP و یا ارائه مستندات فنی لازم، وجود شخصیت حقوقی نوپا و با آمادگی جهت ثبت شرکت و ارائه برنامه کاری واقع بینانه و مبتنی بر شناخت بازار است.

لطفی افزود: متقاضیان شرکت در این فراخوان و صاحبان طرح‌های فناورانه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های۰۴۱۳۶۲۹۰۲۶۱ و ۰۴۱۳۶۵۹۰۲۶۳ حاصل کرده و نسبت به ثبت نام تا تاریخ ۲۵ آبان ماه اقدام کنند.