عابدین خرم حمله وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان غزه را محکوم کرد
عابدین خرم حمله وحشیانه صهیونیست ها به بیمارستان غزه را محکوم کرد

پایگاه خبری بامدادفردا- استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات صهیونیست های اشغالگر و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

در پیام « عابدین خرم » آمده است: جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی بار دیگر ماهیت پلید و ضد انسانی آنان و حامیان شان را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

در این پیام به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست های اشغالگر و شهادت صدها فلسطینی مظلوم اشاره شده و آمده است: این اقدام نمایش چندباره سبعیت و خوی حیوانی آنان و حامیان شان بوده و استانداردهای دوگانه آنان را در مواجهه با مقوله حقوق بشر به شکلی آشکار به جهانیان نشان داد.

در این پیام آورده شده است: عمق فجایع ضد بشری صهیونیست ها و هم پیمانان شان به اندازه ای است که امروز در هیچ جای جهان، کشوری را نمی توان یافت که مردمش علیه جنایات و وحشی‌گری های صهیونیست های غاصب راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست های خونخوار در فلسطین، اعلام عزای عمومی به این مناسبت در کشور عزیزمان را گامی در راستای تلاش برای همدردی و همراهی عملی با مردم مظلوم غزه عنوان کرده و آورده است: معتقدم که صهیونیست ها در آتش خشم فلسطینیان و امت اسلامی گرفتار خواهند شد از این رو، انتظار می رود که همه ملت های آزاده و مستقل جهان نیز به تبعیت از حمایت ایران اسلامی از مظلومان جهان و در راس آنها فلسطین عزیز، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست های غاصب، اقدامات عملی برای متوقف کردن آن بردارند.

در این پیام آمده است: بدون شک ناتوانی و زبونی رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت و روی آوردن آن به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با ابزار آلات جنگی، صفحه دیگری بر کتاب قطور جنایات، سبعیت و وحشیگری صهیونیست ها خواهد افزود.