شهرداری تبریز  با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم‌نامه ۲ هزار میلیاردی منعقد شد
شهرداری تبریز  با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم‌نامه ۲ هزار میلیاردی منعقد شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- شهردار تبریز از تفاهم‌نامه 2 هزار میلیاردی شهرداری تبریز با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

یعقوب هوشیار عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم‌نامه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب پروژه تجاری و خدماتی منعقد شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای دو پروژه در مجموع با ارزش دو هزار میلیارد تومان با ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در مناطق شرق و غرب تبریز منعقد شده است.

هوشیار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بازوهای فنی و مالی خوبی در اقصی نقاط کشور دارد که می توان از این ظرفیت بالقوه در حوزه سرمایه گذاری شهر تبریز استفاده کرد.

شهردار تبریز در این باره خاطر نشان کرد: پروژه‌های نیمه تمام در شهر تبریز وجود دارد که مشارکت و سرمایه‌گذاری ستاد فرمان اجرایی امام (ره) با شهرداری تبریز می تواند باعث اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شود.

وی در تشریح یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز با این مجموعه گفت: فاز اول بلوک خیام واقع در ضلع جنوبی باغ گلستان یکی از پروژه‌های مشارکتی در بافت فرسوده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که براساس مصوبه کمیسیون ماده ۵ اجرا می شود.

شهردار تبریز افزود: مصوبه پروژه در مرحله صدور پیش پروانه است.