شهرداری تبریز اقدامات خوبی برای نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی این شهر انجام داده است
شهرداری تبریز اقدامات خوبی برای نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی این شهر انجام داده است

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- وزیر کشور حمل و نقل عمومی شهر تبریز را در مسیر رشد دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدامات خوبی انجام داده است.

احمد وحیدی عصر امروز در جریان بازدید از اتوبوس‌های جدید خریداری شده توسط شهرداری تبریز اظهار کرد: موضوع حمل‌ونقل عمومی یکی از ضروریات ناگزیر کلان شهرها است و بی شک نوسازی و افزودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری باعث افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اقدامات خوبی انجام داده است و در مجموع حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: خرید اتوبوس‌های جدید شهرداری تبریز از محل منابع خود شهرداری و با کمک وزارت‌ کشور در حوزه حمل‌ونقل درون شهری تامین شده است.

وحیدی تصریح کرد: امیدواریم نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری با خرید اتوبوس‌های بیشتر در خدمت رسانی به شهروندان فهیم تبریز موفق تر از قبل عمل کند.

وزیر کشور: حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر توسعه قرار دارد

شهردار تبریز نیز گفت: تا پایان سال‌جاری حداقل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس با تامین منابع مالی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه می شود.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: تبریز در دهه اخیر با مشکلات زیادی در خصوص تامین اتوبوس برای حمل‌ونقل درون شهری دست و پنجه نرم کرده است و امیدواریم با قراردادهایی که با بخش خصوصی برای خرید اتوبوس منعقد شده است، بتوانیم به این مشکل دیرینه شهری فائق آئیم.

هوشیار عنوان کرد: با حمایت وزیر محترم کشور و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امیدواریم تا سال آینده مشکل کمبود اتوبوس در ناوگان حمل‌نقل عمومی را برطرف کنیم.

وزیر کشور ساعتی قبل وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت؛ افتتاح دهمین نمایشگاه فناوری رینوتکس تبریز بعد از توقف دوساله به علت کرونا، بازدید از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی و خط دوم متروی تبریز و پیگیری مصوبات سفر قبلی از مهمترین برنامه های سفر احمد وحیدی به تبریز اعلام شده است.