شناسایی و رفع نقاط حادثهخیز تبریز به طور مستمر انجام میشود
- شناسه خبر: 19710
- تاریخ و زمان ارسال: 16 آبان 1403 - 11:14
- نویسنده: bf_admin

وی گفت: بر اساس گزارشهای دریافت شده و اخبار منتشر شده از سوی معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق و نیز شهرداران نواحی، و بر اساس اعلام شهروندان در رسانه ها و راه های ارتباطی، نقاط حادثهخیز شهر را به صورت مستمر شناسایی میکنیم و درخصوص عملیات اجرایی رفع این نقاط و نواقص هماهنگی ها و تلاش های لازم انجام میشود.
وی افزود: راهکارهای پیشنهادی در صورت تأیید، به فرایند اجرایی بهینه سازی و رفع نواقص نقطه حادثهخیز تبدیل می شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پورخردمند عنوان کرد: شهروندان میتوانند از طریق سامانه ۱۳۷ یا سایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز به آدرس: transport.tabriz.ir، اطلاعات نقاط حادثهخیز محله ی خود را گزارش دهند تا موضوع بررسی و اقدامات مورد نیاز انجام شود.
دور سوم ارزیابی عملکرد خدمات شهری مناطق تبریز به اتمام رسید
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اتمام ارزیابی فعالیت ها و عملکرد خدمات شهری و پیمانکار در مناطق دهگانه شهر تبریز خبر داد.
هادی بدری با اعلام این مطلب گفت: ارزیابی عملکرد و فعالیت های خدمات شهری و پیمانکار مناطق دهگانه تبریز با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت ، تقویت خدمات شهری در مناطق و رفع کاستی ها و نقاط ضعف خدمت رسانی در شهر به صورت دوره ای توسط ستاد معاونت خدمات شهری اجرا می شود.
بدری افزود: نتایج ارزیابی کارشناسان ستاد مناطق خدمات شهری پس از جمع بندی به مناطق و شهردار محترم تبریز ارائه خواهد شد.
معاون شهردار تبریز در خصوص آیتم های مورد نظر در ارزیابی ها افزود: بررسی وضعیت تنظیف و جمع آوری پسماند، لایروبی، امحاء آگهی، حذف موانع فیزیکی و بررسی وضعیت ساماندهی باکس ها در مناطق از آیتم های مورد نظر ستاد معاونت خدمات شهری در این ارزیابی ها است.
وی افزود: از دیگر آیتم های مورد بررسی در این دوره از ارزیابی عملکرد معاونت های خدمات شهری دهگانه تبریز می توان به نحوه رنگ آمیزی و زیباسازی، وضعیت روشنایی زیرگذرها و نورپردازی روگذرها، لکه گیری و آسفالت، وضعیت سد معبر و تخلفات ساختمانی، وضعیت جمع آوری سگهای بلاصاحب و وضعیت سرویس بهداشتی سطح مناطق اشاره کرد.
به گزارش بامدادفردا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به اینکه وضعیت ظاهری کارگران و تجهیزات ایمنی و وضعیت نخاله و مصالح ساختمانی نیز از دیگر آیتم های مورد بررسی در این ارزیابی ها بود، گفت: هدف اصلی از ارزیابی های دوره ای حوزه خدمات شهری، ایجاد رقابت سازنده بین مناطق، شناخت نقاط ضعف و قوت اکیپ های خدمات شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، رفع نقاط ضعف در عملیات ها و ماموریت های روزانه خدمات شهری و در یک کلام بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان است.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد