زوج عجب‌شیری هزینه عروسی خود را به نیازمندان اهدا کردند
زوج عجب‌شیری هزینه عروسی خود را به نیازمندان اهدا کردند

تبریز- بامدادفردا- زوج جوان عجب‌شیری، در اقدامی خداپسندانه، هزینه عروسی خود را به افراد نیازمندی که از ویروس کرونا متضرر شده‌اند اهدا کردند.

فرهاد صادقی و دوشیزه دیوانی روز جمعه در گفت و گو یی افزودند: تصمیم گرفتیم با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در راستای کمک مومنانه هزینه های عروسی مان را به نیازمندان اهدا کنیم.

آنها گفتند: شرایط موجود را دیدیم، هم بخاطر کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت می کردیم و تجمع نمی کردیم و از طرفی هزینه ازدواج رو باید به بهترین شکل صرف می کردیم به همین خاطر این تصمیم را گرفتیم.

صادقی با اشاره به اینکه در کارت دعوت عروسی مان نوشته ایم که که به دلیل جلوگیری از تجمع و انتشار ویروس کرونا مراسم عروسی برگزار نمی کنیم گفت:کادر پزشکی و درمان در کشور با سختی های زیادی روبرو هستند و تاکنون نیز چندین شهید سلامت داشته‌ایم و ما نیز باید با جلوگیری از ایجاد تجمعات انسانی به این عزیزان کمک کنیم تا زنجیره این بیماری نابود شود.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای این زوج جوان بسیجی گفت:در هر شرایطی انسان می تواند تهدید را به فرصت و بلا را به نعمت تبدیل کنید.

سرهنگ یحیی حیدری افزود: این اقدام خداپسندانه باید الگویی در جامعه اسلامی باشد تا سبک زندگی ساده و بدون تشریفات و اسلامی رایج شود.

وی گفت: شروع زندگی مشترک با کار خیر و نیک برکت دارد و این حرکت ابتکاری نشان از اخلاص و مطیع ولایت بودن این دو جوان بسیجی است.