سرمربی ماشین سازی: مقابل صنعت نفت برای بقا می‌جنگیم
سرمربی ماشین سازی: مقابل صنعت نفت برای بقا می‌جنگیم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به حساسیت بازی تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان، گفت: در برابر این تیم برای بقا در لیگ برتر خواهیم جنگید.

هومن افاضلی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و صنعت نفت آبادان با بیان اینکه رقابت تیم ها در بالا و پایین جدول در هفته پایانی لیگ نیز ادامه دارد، افزود: این لیگ از معدود لیگ‌هایی است که تا هفته پایانی رقابت بین تیم‌ها برقرار است و پنج یا ۶ تیم در بالای جدول احتمال کسب سهمیه و پنج یا ۶ تیم هم در پایین جدول احتمال سقوط دارند.

سرمربی تیم سبزقباهای تبریز با اشاره به اینکه علی آل کثیر در کورس آقای گلی قرار دارد، خاطر نشان کرد: این بازی برای ما بازی حکم مرگ و زندگی است بنابراین برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم از سهمیه شهر تبریز در لیگ برتر دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه فردا بازی هجومی را به نمایش خواهیم گذاشت، عنوان کرد: سعی کردیم بازیکنان را خوب ریکاوری کرده و از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم و بازیکنان هم به شرایط واقف هستند.

افاضلی با بیان اینکه در بازی فردا سه بازیکن را در اختیار نداریم، از داوران ‌خواست بیشتر دقت کنند چون با یک سوت سرنوشت یک تیم تغییر می‌کند.

دیدار تیم های ماشین سازی و صنعت نفت آبادان فردا پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه همزمان با دیگر بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز خواهد شد.

تیم ماشین سازی با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم و تیم صنعت نفت آبادان با ۴۱ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارند.