سرمربی فوتسال مس سونگون:می‌خواهیم روند موفقیت‌های تیم را ادامه دهیم
سرمربی فوتسال مس سونگون:می‌خواهیم روند موفقیت‌های تیم را ادامه دهیم

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به بازی این هفته تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان اشاره کرد و گفت: هیچ بهانه ای برای نبردن در این بازی نداریم و می‌خواهیم روند موفقیت‌های تیم را ادامه دهیم.

اسماعیل تقی‌پور روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در بازی امروز از شاگردانش برد می‌خواهد، افزود: فولاد زرند ایرانیان تیم پرانگیزه و پرمهره ای است و مثل ما با کسب برتری به تعطیلات رفت و امروز و در شروع دوباره مسابقات، می خواهیم برنده مسابقه باشیم.

وی اضافه کرد: شناخت خوبی از حریف داریم اما قطعاً در این تعطیلات طولانی‌مدت، آنها تغییرات زیادی داشته‌اند و این کار را سخت می‌کند.

تقی پور با اشاره به اینکه تیم ما از شروع مسابقات یک روند صعودی را شروع کرد و در اوج با تعطیلی مسابقات مواجه شد، ادامه داد: سعی کردیم در این مدت آمادگی بچه‌ها را حفظ کنیم و در هفته‌های آخر هم بازی‌های دوستانه‌ای داشتیم تا در شرایط بازی قرار بمانیم و در بازی امروز و با تلاش بچه‌ها دست‌پر از زمین خارج خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به‌ اضافه شدن ۲ بازیکن جدید به تیم گفت: بابک نصیری و حمید احمدی ۲ ستاره قدیمی مس سونگون دوباره در جمع ما حضور دارند و می‌توانیم در بازی فردا از وجود آنها هم استفاده کنیم.

تقی پور ادامه داد: بابک از ابتدای فصل با ما بود و مجوز بازی‌اش صادرشده و حمید هم در تعطیلات به مس بازگشت و امیدوارم با حضور آنها پرقدرت‌تر بازی‌ها را پیش برویم.

دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و فولاد زرند ایرانیان از هفته نهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۵ امروز دوشنبه و بدون حضور تماشاگران در تبریز برگزار می شود.

مس سونگون با ۲۱ امتیاز از هشت بازی در رده نخست و فولاد زرند با ۹ امتیاز از این تعداد بازی در رده هفتم جدول قرار دارند.