رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را با کشتار مردم غزه به دنیا نشان داد
رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را با کشتار مردم غزه به دنیا نشان داد

شهردار تبریز گفت: رژیم جعلی صهیونیستی چهره واقعی و خوی وحشیگری خود را با کشتار مردم غزه به جهانیان نشان داد.

«یعقوب هوشیار» روز چهارشنبه در افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد با اشاره به حمله این رژیم به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش، افزود: جنایت وحشیانه این رژیم در نزد مردم آزادیخواه جهان محکوم است.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت در برابر حملات و جنایت های این رژیم مقاومت می کند، اظهار کرد: جریان مقاومت تفکری زنده و پویاست و جنگ غزه پوشالی بودن سپر آهنی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

شهردار تبریز گفت: در سایه قدرت مثال زدنی جریان مقاومت، ساکنین سرزمین های اشغالی به این نتیجه رسیده اند که در پناهگاه ها زندگی کنند و رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان به پویایی جریان مقاومت اذعان می کنند.

هوشیار، با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه، ادامه داد: باید به این جنایت این رژیم، پاسخ غیرهیجانی در زمان و مکان مناسب داده شود تا چهره مخدوش رژیم کودک کش صهیونیستی در جهان امکان بازسازی نداشته باشد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز با مشارکت شهرداری منطقه ۴ در حال برگزاری است.

رژیم صهیونیستی در ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته است. این رژیم تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه گذشته، قطعنامه ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد. در این قطعنامه از تمام طرف‌ها خواسته شده که به توقف فوری درگیری‌ها در ماه مبارک رمضان احترام بگذارند اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، باوجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۲ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۴ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.