رونمایی از کیت رسمی باشگاه مس‌سونگون
رونمایی از کیت رسمی باشگاه مس‌سونگون

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- کیت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان رونمایی شد.

کیت رسمی باشگاه مس سونگون که برای اولین بار و به شکل منحصر به‌فرد طراحی شده است، با حضور محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم فوتسال و فرهاد فخیم و محمدرضا سنگ سفیدی از ستاره‌های تیم فوتسال و در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شد.

امسال تمام تیم‌های باشگاه مس‌سونگون با پیراهن منقش به سروهای جنگل ارسباران و با رنگ نارنجی که رنگ سازمانی باشگاه مس است، به میدان خواهند رفت.

باشگاه مس سونگون فصل گذشته در رشته‌های تکواندو، شیرجه، شمشیربازی به عنوان قهرمانی دست یافته و در فوتسال هم بعد از چند سال قهرمانی، به عنوان نایب قهرمانی دست یافته است.

اسماعیل تقی‌پور در مراسم رونمایی از کیت رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان و نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: مس سونگون ورزقان باشگاهی حرفه‌ای است و تیم فوتسال این باشگاه شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم بتوانم در راستای سیاست‌های این باشگاه تیم فوتسال مس را به قهرمانی لیگ برتر برسانم.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: مسابقات امسال به صورت لیگ و امتیازی بوده و مرحله پلی‌آف وجود ندارد و تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

تقی پور خاطرنشان کرد: درب باشگاه برای حضور استعدادهای بومی همیشه باز است حتی یک روز قبل مسابقه هم بازیکن را بررسی می کنیم.

وی با اشاره به بازی گذشته شاگردانش در هفته اول، اضافه کرد: بازی سختی در کلاردشت داشتیم که هم بازیکن مصدوم و هم محروم دادیم .

سرمربی مس سونگون گفت: عزتی را به دلیل کارت قرمز در بازی فردا نداریم و طاهری را هم که از لیگ عراق آورده بودیم، رباط پاره کرد.

تقی پور در مورد برنامه مسابقات یادآور شد: پنج روز فاصله مسابقات اگر تا آخر بر این شیوه باشد ما را اذیت نمی‌کند و می‌توانیم برای فشردگی مسابقات برنامه‌ریزی کنیم، اما نامنظمی مسابقات کار را سخت می‌کند و اینکه یک هفته فاصله مسابقه پنج روز باشد و بازی دیگر هشت روز، در روند آماده‌سازی مسابقات خلل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه امسال چند تیمی تدارک خوبی برای قهرمانی دیدند، اظهار داشت: گیتی‌پسند حریف اصلی ما برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال است و باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم تا از ابتدای فصل از حریف عقب نمانیم.

فرهاد فخیم کاپیتان مس نیز در خصوص حضور دوباره خود در تیم ملی فوتسال گفت: من تا حالا چند بار از تیم ملی خداحافظی کردم، اما هر بازی که از من دعوت کردند، دوباره به تیم ملی بازگشته بودم، اما دیگر قصد بازی در تیم ملی را ندارم و بهتر است از بازیکنان جوان در تیم ملی استفاده شود و من هم می‌خواهم در تیم مس سونگون همچنین در کنار خانواده‌ام حضور داشته باشم.

وی در مورد اینکه بیش از یک دهه همیشه جزو بهترین‌های فوتسال بود، اضافه کرد: رمز موفقیت من در ورزش، زندگی سالم است و زندگی سالم بر طول دوران ورزش ورزشکاران می‌افزاید و هیچ وقت به دنبال حاشیه نبودم.

فخیم دلیل اصلی از دست دادن قهرمانی مس در سال گذشته را مصدومیت خود ندانست و عنوان کرد: تیم یک سری مشکلاتی داشت و همچنین چند بازیکن مصدوم که این عوامل دست به دست دادند تا قهرمانی مس بعد از چند سال از دست برود.

وی با اشاره به اینکه مس سونگون ورزقان امسال هم همانند دوره‌های گذشته از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است، یادآور شد: فعلا علاقه‌ای به مربیگری ندارم هر چند کلاس‌ مربیگری را سپری کردم اما سال پیش که مصدوم بودم چهار بازی در کادر فنی تیم بودم و چون هر چهار بازی را بردیم، برایم خاطره شیرینی شد.

فخیم از هواداران تیم مس درخواست کرد تا با حضور خود در سالن پورشریفی تبریز و حمایت قاطع از تیم ، بازیکنان را در رسیدن هدف اصلی شان که قهرمانی دوباره مس می باشد همراهی کنند.