رشته پزشکی در دانشکده سراب راه اندازی می شود
رشته پزشکی در دانشکده سراب راه اندازی می شود

تبریز- پاایگاه خبری بامدادفردا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد.

بهمن نقی پور در بازدید از وضعیت آموزشی و درمانی وآزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: از بهمن ماه امسال ۲۱ دانشجو در دانشکده سراب مشغول تحصیل خواهند شد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد اعضای هیئت علمی و نیروی انسانی در این دانشکده افزود: برای بهره وری بیشتر و ارتقاء کیفیت آموزشی و تامین تجهیزات لازم تلاش می کنیم.

نقی پور همچنین از اتمام مراحل نصب ام. آر. آی در بیمارستان امام خمینی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از این دستگاه علاوه بر کاهش مراجعه بیماران به مرکز استان و مشکلات رفت و آمد شهرستانهای همجوار نیز از این خدمات بهره مند خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به ابلاغ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مورد بسته های حمایتی بیماران خاص افزود: قبلاً از ۵ نوع بیماری حمایت می شد که با سیاست های جدید وزارتخانه برای تحقق عدالت در حوزه سلامت در حال حاضر به ۴۰ نوع بیماری افزایش یافته و در مرحله بعدی نیز ۱۵۰ نوع بیماری پوشش داده خواهد شد.