راه اندازی مجتمع های نان در تبریز
راه اندازی مجتمع های نان در تبریز

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- فرماندار تبریز از راه اندازی مجتمع های نان در این شهر خبر داد و گفت: آماده پیگیری جدی و حل برخی موانع موجود در رابطه با مجتمع های نان و بازارچه های محلی شهرداری تبریز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، یونس فاتح روز یکشنبه با حضور در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز اظهار کرد: ایجاد مجتمع های تولید نان میزان پخت را افزایش می دهد و راهکاری برای کاهش صف های طولانی نان است.

وی یکی از برنامه ‌های اولویت دار فرمانداری را کیفیت ‌بخشی به نان و ارتقای وضعیت تولید نان عنوان کرد و گفت: راه ‌اندازی این مجتمع‌ ها برای سهولت و راحتی مردم در دسترسی به نان‌ های تولیدی است.

فاتح افزود: برای این منظور از صنف نانوایی حمایت ویژه می شود و روند ارایه مجوزهای دریافتی از سوی سازمان های مربوطه نیز آسان سازی می شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تسهیل در هماهنگی های بین ارگانی، در به ثمر رساندن پروژه های خدمت رسان برای حل برخی موانع موجود در رابطه با مجتمع های نان و بازارچه های محلی شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرد.

مهدی کیانی، سرپرست سازمان میادین شهرداری تبریز نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های سازمان، گزارش آخرین اقدامات و همچنین پیش نیازهای ضروری برای ایجاد مجتمع های نان در راستای کمک به حل مشکل نان در تبریز را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا، از ۶هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی یارانه ای فعال در آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی در شهرستان تبریز به مردم خدمات ارایه می دهند .