راه اندازی سامانه امداد هوشمند در آذربایجان شرقی
راه اندازی سامانه امداد هوشمند در آذربایجان شرقی

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا- سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان تحت حمایت، سامانه امداد هوشمند راه‌اندازی ‌شد.

غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه امداد هوشمند با هدف بهبود خدمات و تسریع در پاسخگویی به ولی نعمتان در این استان راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، کاهش مراجعه حضوری به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی با درخواست از همه خانوارهای تحت حمایت برای همراه داشتن شماره تلفن و کد پستی به نام خود هنگام مراجعه مددکاران، بیان کرد: مددجویانی که دسترسی به اینترنت دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس  soha.emdad.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.

ملامهدی افزود: فرآیندهای مختلفی در این سامانه پیش‌بینی شده که اکنون سه مورد شامل پرداخت کمک، شناسایی نیازمندان و نیازسنجی انجام می‌شود و در سال آینده فرآیندهای دیگری نیز قابل پیاده‌سازی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بامدادفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی افزود: کلیه مددکاران پرونده های مددجویی را بصورت میدانی پالایش کرده و بعد از اصلاحات مورد نیاز، اطلاعات مددجویان را به سامانه جدید منتقل می کنند و از مددجویان عزیز می خواهیم در این برهه نیز در کوچ اطلاعات به سامانه امداد هوشمند و کارآمد همکاری کنند.