رئیس جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد
رئیس جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

تبریز- پایگاه خبری بامدادفردا-با برگزاری مجمع انتخاباتی نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی ساناز پورخورشیدی به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به ریاست ایلخان نوری رئیس فدراسیون و با حضور بهتاج مدیرکل ورزش وجوانان استان و حیدری نائب رئیس فدراسیون و مستجاب الدعوه کارشناس امور مجامع وزارت امروز شنبه ۳۱ خردادماه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد .

ساناز پورخورشیدی با کسب ۱۴ رای توانست به مدت ۴ سال به سمت رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی انتخاب شود .

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور که ریاست مجمع انتخاباتی استان آذربایجان شرقی را به عهده داشت انتخاب یک رئیس هیئت با حداکثر آرا را نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا دانست.

وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در امور هیئت ها انتخاب یک خانم به مسئولیت رئیس هیئت استان را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: برای داشتن هیئتی قوی باید از تمامی اعضای هیئت، کاندیداهای محترم و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نحو احسن استفاده مناسب شود.

وی هیئت های استانی را بازوان فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون بدون هیئت های استانی نمی تواند موفقیتی کسب کند و ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیئت های استانهای سراسر کشور بوده ایم و امیدوارم این موضوع به هیئت های شهرستانی نیز تسری پیدا کند.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم با تبریک به پورخورشیدی بابت انتخاب به سمت رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از برنامه ها و گفته های کاندیداها اجرایی و عملیاتی شود قطعا مشکلی در این هیئت نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مربیان و ناجیان غریق در رشته شنا و نجات غریق تاکید کرد: اگر در برخی از رشته ها امر آموزش مربیان به خوبی انجام نشود شاید در حیات و زندگی هیچ کس خللی وارد نشود اما کمترین کوتاهی و سُستی در امر تربیت ناجیان غریق موجب بروز حوادث جبران ناپذیر و بروز غریق می‌شود و کم کاری در تربیت و احراز صلاحیت ناجیان تبعات خطرناکی برای جان انسانها دارد.

وی اظهار کرد: منتخب جدید با استفاده از خرد جمعی کاندیداها، می‌تواند در رعایت حق و حقوق ناجیان موفق عمل کند .

بهتاج ضمن با اهمیت شمردن حضور و بازدید از محل استخرها خواستار حضور فعال ناجیان دارای مجوز و کاربلد در محل استخرها شد .

رئیس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از اعتماد اعضای مجمع نسبت به خود، چشم انداز و برنامه های خود را اولویت دادن به امور ورزش بانوان و اجرای صحیح آیین نامه های فدراسیون و همچنین برنامه ریزی در جهت آموزش مربیگری و ارتقا جایگاه ناجیان غریق در استان عنوان کرد.

ساناز پورخورشیدی متولد ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

وی به عنوان مربی شنا و ناجی غریق در استان آذربایجان شرقی فعال است که پیش از این نائب رئیسی هیئت را به عهده داشت.